På bakgrunn av Biltemas fremvekst og suksess opplever vi for tiden et høyere kundetrykk og ser stadig etter kundeservicemedarbeidere til både heltid og deltidsstilling til vårt hovedkontor på Jessheim.
I Biltema tilbyr vi deg som kundeservicemedarbeider en arbeidshverdag i fine lokaler sammen med hyggelige kollegaer i et kundeserviceteam. Som kundeservicemedarbeider jobber du sammen med engasjerte kollegaer for å skape gode kunde- og handleopplevelser. Ved oppstart tilbyr vi full opplæring i Biltemas konsept, sortiment og nødvendige arbeidsverktøy.
Målet vårt er å ha medarbeidere som synes det er gøy å jobbe for Biltema, og som har en interesse for våre produkter og vårt sortiment. Vi vil at våre medarbeidere har evnene til å møte kundene med et smil, hjelpe dem så godt vi kan og få dem til å føle seg velkommen.
For å trives hos oss på Biltema er det viktig at du deler vår visjon om å tilby varer av høy kvalitet til en god pris. Og at du viderefører våre verdier som enkelhet, orden, sparsomhet, handlekraft og fleksibilitet
Som kundeservicemedarbeider i Biltema Norge AS vil dine sentrale oppgaver være:
- Besvare innkommende henvendelser på telefon
- Arbeide med kundehenvendelser på facebook, chat og e-post
- Problemløsning og veiledning av kunder i ulike kanaler
- Følge opp og etterleve Biltemas konsept og rutiner
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundeservice med telefon som arbeidsverktøy
- Løsningsorienter, ryddig og selvgående
- Systemforståelse og gode kommunikasjonsevner
- Erfaring med kundeservice på telefon er ønskelig men ikke et krav
- Gode kunnskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Fordel med teknisk kompetanse og erfaring fra butikkarbeid
- Du er effektiv, engasjert og har stå-på vilje
Arbeidssted vil være på vårt hovedkontor på Jessheim. Som kundeservicemedarbeider vil du inngå i en fast turnus og det må påregnes å jobbe kvelds- og lørdagsvakter. Arbeidstid vil være varierende og innenfor tidsrommet 07.50 - 20.00.
Vi ser gjerne at du er fleksibel og oppfordrer studenter til å søke på denne stilling. Vi ser også at du har mulighet å jobbe litt ekstra ved ferieavvikling i sommerperioden.
Skriv i søknaden hvilken stillingsprosent som du er interessert i og når du er klar for en eventuell oppstart.
Er du vår nye kundeservicemedarbeider? Grip muligheten og send din søknad allerede i dag!